How administrators can improve teaching / Peter Seldin
Material type: TextLanguage: English Publication details: San Francisco, Calif. : Jossey-Bass, 1990Edition: 1st edDescription: xxvii, 219 p. ; 24 cmISBN: 1555422772Subject(s): College teaching | Universities and collegesDDC classification: 378.1250973Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Sách | Khoa Tâm lý học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh Khoa Tâm lý học | 378.1250973 H847 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 202200000240 |
Browsing Khoa Tâm lý học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Khoa Tâm lý học Close shelf browser (Hides shelf browser)
372.210973 Đ309G Điều gì làm nên thành công của trẻ / | 373.1782 H107V Hành vi bạo lực học đường của học sinh trung học và mô hình phòng ngừa - can thiệp / | 378.014 S491 Service-learning code of ethics / | 378.1250973 H847 How administrators can improve teaching / | 378.17 D112H Dạy học dựa vào nghiên cứu trường hợp ở đại học / | 378.170281 T374 The confident student / | 381.14 N561Q Nhượng quyền khởi nghiệp : con đường ngắn để bước ra thế giới / |
There are no comments on this title.