Normal view MARC view ISBD view

Learners' attitudes towards English vocabulary learning strategies in a classroom using the task-based teaching approach : M.A. / Lai Ngoc Kha ; Sandra Kies, Olga Lambert supevisor

By: Lai, Ngoc KhaContributor(s): Kies, Sandra, Dr [supevisor ] | Lambert, Olga, Dr [supevisor ]Material type: TextTextPublication details: [s.l.] : [s.n.], 2018Description: 74 p.; 30 cmSubject(s): Ngôn ngữ học -- Tiếng Anh | Tiếng Anh -- Từ vựngDDC classification: 420.071 Dissertation note: M.A. -- Benedictine University, Lisle, Illinois, UAS, 2018
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
420.071 L438 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000287
Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
420.071 L438 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000284

Arts in linguistics (TESOL)

M.A. -- Benedictine University, Lisle, Illinois, UAS, 2018

There are no comments on this title.

to post a comment.
Learners' attitudes towards English vocabulary learning strategies in a classroom using the task-based teaching approach :
Lai, Ngoc Kha
2018
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000287 -/- 420.071 L438 -/- HTQT) (300200000284 -/- 420.071 L438 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha