Normal view MARC view ISBD view

Dấu ấn thương hiệu : tài sản và giá trị. T.2, Hồn, nhân cách, bản sắc / Tôn Thất Nguyễn Thiêm

By: Tôn, Thất Nguyễn ThiêmMaterial type: TextTextLanguage: Vietnamese Publication details: TP. Hồ Chí Minh : Trẻ, 2008Edition: Tái bản lần thứ hai có sửa chữaDescription: 324 tr.; 20 cmSubject(s): Thương hiệuDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
658.8 D125A (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000180
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.7 S959 Supply chain logistics management / 658.8 B311 The basics of marketing communication / 658.8 C338 Cases in marketing management / 658.8 D125A Dấu ấn thương hiệu : 658.8 D125A Dấu ấn thương hiệu : 658.8 E78 The essence of marketing / 658.8 F813 A framework for marketing management /

There are no comments on this title.

to post a comment.
Dấu ấn thương hiệu :
Tôn, Thất Nguyễn Thiêm
2008
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000180 -/- 658.8 D125A -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha