Normal view MARC view ISBD view

Rethinking the media audience : the new agenda / Edited by Pertti Alasuutari

Contributor(s): Alasuutari, PerttiMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: London : SAGE, 1999Description: 212 p.; 24 cmISBN: 0761950702; 139780761950707; 0761950710 (pbk); 139780761950714 (pbk)Subject(s): Mass mediaDDC classification: 302.23
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
302.23 R438 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000120
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
302.23 CH121D Chân dung công chúng truyền thông : 302.23 M173 McQuail's mass communication theory / 302.23 M489 The media in the network society : 302.23 R438 Rethinking the media audience : 302.23 U55 Understanding audiences : 302.23 X100H Xã hội học báo chí / 302.23 X100H Xã hội học báo chí /

There are no comments on this title.

to post a comment.
Rethinking the media audience :
1999
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000120 -/- 302.23 R438 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha