Normal view MARC view ISBD view

Sát thủ khác biệt hóa : 13 chiến lược khác biệt hóa để phát triển thương hiệu / Jacky Tai, Wilson Chew ; Nguyễn Phúc Hoàng dịch

By: Tai, JackyMaterial type: TextTextLanguage: Vietnamese Publication details: TP. Hồ Chí Minh : Trẻ, 2009Description: 534 tr.; 21 cmSubject(s): Quản lý sản phẩm | Thương hiệuDDC classification: 658.827
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
658.827 S110T (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000170
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.802 M345 Marketing communications : 658.802 S964 Sustainability marketing : 658.802 S964 Sustainability marketing : 658.827 S110T Sát thủ khác biệt hóa : 658.827 S898 Strategic brand management : 658.84 I-61 International marketing / 658.84 I-61 International marketing /

There are no comments on this title.

to post a comment.
Sát thủ khác biệt hóa :
Tai, Jacky
2009
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000170 -/- 658.827 S110T -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha