Normal view MARC view ISBD view

The basics of marketing communication / Norman Clark

By: Clark, NormanMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: Estonia : AGE Com Group, 1999Description: 224 p.; 21 cmISBN: 9985605926Subject(s): MarketingDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
658.8 B311 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000335
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.7 G946 Guide to supply chain management / 658.7 P985 Purchasing and supply management / 658.7 S959 Supply chain logistics management / 658.8 B311 The basics of marketing communication / 658.8 C338 Cases in marketing management / 658.8 D125A Dấu ấn thương hiệu : 658.8 D125A Dấu ấn thương hiệu :

There are no comments on this title.

to post a comment.
The basics of marketing communication /
Clark, Norman
1999
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000335 -/- 658.8 B311 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha