Normal view MARC view ISBD view

The economics and financing of media companies / Robert G. Picard

By: Picard, Robert GMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: New York : Fordham University Press, 2002Description: xiii, 270 p.; 23 cmISBN: 082322175xSubject(s): Mass media -- Economic aspects | Mass media -- FinanceDDC classification: 338.473
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
338.473 E19 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000166
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
338.473 E19 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000085
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
338.473 E19 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000164
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
337 G562 Globality : 337 S797 State strategies in the global political economy / 338.0904 G562 Global shift : 338.473 E19 The economics and financing of media companies / 338.473 E19 The economics and financing of media companies / 338.473 E19 The economics and financing of media companies / 338.473 U55 Understanding media economics /

There are no comments on this title.

to post a comment.
The economics and financing of media companies /
Picard, Robert G.
2002
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000166 -/- 338.473 E19 -/- HTQT) (300200000085 -/- 338.473 E19 -/- HTQT) (300200000164 -/- 338.473 E19 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha