Normal view MARC view ISBD view

Understanding audiences : theory and method / Andy Ruddock

By: Ruddock, AndyMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: London : SAGE, 2001Description: 201 p.; 24 cmISBN: 9780761963448Subject(s): Mass media -- Audiences | Mass media -- InfluenceDDC classification: 302.23
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
302.23 U55 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000324
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
302.23 M173 McQuail's mass communication theory / 302.23 M489 The media in the network society : 302.23 R438 Rethinking the media audience : 302.23 U55 Understanding audiences : 302.23 X100H Xã hội học báo chí / 302.23 X100H Xã hội học báo chí / 302.23072 M414 Mass media research :

There are no comments on this title.

to post a comment.
Understanding audiences :
Ruddock, Andy
2001
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000324 -/- 302.23 U55 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha