Normal view MARC view ISBD view

Understanding media economics / Gillian Doyle

By: Doyle, GillianMaterial type: TextTextLanguage: English Publication details: London ; Thousand Oaks, Calif. : Sage, 2002Description: vii, 184 p.; 24 cmISBN: 9780761968757Subject(s): Mass media -- Economic aspectsDDC classification: 338.473
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
338.473 U55 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000162
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
338.473 U55 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000163
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
338.473 E19 The economics and financing of media companies / 338.473 E19 The economics and financing of media companies / 338.473 E19 The economics and financing of media companies / 338.473 U55 Understanding media economics / 338.473 U55 Understanding media economics / 338.477 E19 The economic importance of the arts in Britain / 338.542 T448 This time is different:

There are no comments on this title.

to post a comment.
Understanding media economics /
Doyle, Gillian
2002
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000162 -/- 338.473 U55 -/- HTQT) (300200000163 -/- 338.473 U55 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha