Shoveling smoke : advertising and globalization in contemporary India / William Mazzarella.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Sách | Khoa Nhân học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh Khoa Nhân học | 659.1/0954 (Browse shelf (Opens below)) | Available | AV1628 |
Browsing Khoa Nhân học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Khoa Nhân học Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.4/5 Case studies in organizational communication 2 : | 658.4 X126D Xây dựng và quản lý dự án có sự cùng tham gia / | 659.1/042 Culture and the ad : | 659.1/0954 Shoveling smoke : | 659.10951 Brand new China : | 666 C100T Catalog gốm Trì Đức / | 668.09951 G453S Gốm sứ Trung Quốc / |
Includes bibliographical references (p. [331]-349) and index
Excursus : the commodity image -- Citizens have sex, consumers make love : KamaSutra -- The aesthetic politics of aspiration : KamaSutra II -- Bombay global : mobility and locality -- Bombay local : mobility and locality II -- Indian fun : constructing ’the Indian consumer’.
There are no comments on this title.