Normal view MARC view ISBD view

Brand new China : advertising, media, and commercial culture / Jing Wang.

By: Wang, Jing, 1950-Material type: TextTextLanguage: Vietnamese Publication details: Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2008Description: xiii, 411 p. : ill. ; 22 cmSubject(s): Advertising -- China | Marketing -- ChinaDDC classification: 659.10951
Contents:
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Khoa Nhân học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Khoa Nhân học
659.10951 (Browse shelf (Opens below)) Available AV1600
Browsing Khoa Nhân học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Khoa Nhân học Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.4 X126D Xây dựng và quản lý dự án có sự cùng tham gia / 659.1/042 Culture and the ad : 659.1/0954 Shoveling smoke : 659.10951 Brand new China : 666 C100T Catalog gốm Trì Đức / 668.09951 G453S Gốm sứ Trung Quốc / 668.09951 G453S Gốm sứ Trung Quốc /

Includes bibliographical references (p. 357-392) and index.

Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Brand new China :
Wang, Jing,
2008
Khoa Nhân học,
(AV1600 -/- 659.10951 -/- NH)

QRcode

Powered by Koha