Brand new China : advertising, media, and commercial culture / Jing Wang.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Sách | Khoa Nhân học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh Khoa Nhân học | 659.10951 (Browse shelf (Opens below)) | Available | AV1600 |
Browsing Khoa Nhân học - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Khoa Nhân học Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.4 X126D Xây dựng và quản lý dự án có sự cùng tham gia / | 659.1/042 Culture and the ad : | 659.1/0954 Shoveling smoke : | 659.10951 Brand new China : | 666 C100T Catalog gốm Trì Đức / | 668.09951 G453S Gốm sứ Trung Quốc / | 668.09951 G453S Gốm sứ Trung Quốc / |
Includes bibliographical references (p. 357-392) and index.
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
There are no comments on this title.