Normal view MARC view ISBD view

Global marketing management : a strategic perspective / Brian Toyne, Peter G. P. Walters

By: Toyne, BrianContributor(s): Walters, Peter George Pakenham, 1946-Material type: TextTextLanguage: English Publication details: Boston : Allyn and Bacon, 1989Description: xx, 747 p.; 25 cmISBN: 205118291Subject(s): Export marketing -- Management | International business enterprises -- ManagementDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
658.8 G562 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000340
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.8 D125A Dấu ấn thương hiệu : 658.8 E78 The essence of marketing / 658.8 F813 A framework for marketing management / 658.8 G562 Global marketing management : 658.8 I-42 Industrial marketing : 658.8 I-61 International marketing / 658.8 L911 Lovemarks :

There are no comments on this title.

to post a comment.
Global marketing management :
Toyne, Brian
1989
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000340 -/- 658.8 G562 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha