Normal view MARC view ISBD view

Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller

By: Keller, Kevin Lane, 1956-Material type: TextTextLanguage: English Publication details: New Jersey : Prentice Hall, 2003Edition: 2nd edDescription: 788 p.; 29 cmISBN: 131105833Subject(s): Brand name products -- Management | Hàng hiệu -- Quản lýDDC classification: 658.827
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Sách Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh
Trung tâm Đào tạo Quốc tế
658.827 S898 (Browse shelf (Opens below)) Available 300200000022
Browsing Trung tâm Đào tạo Quốc tế - ĐH Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Trung tâm Đào tạo Quốc tế Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.802 S964 Sustainability marketing : 658.802 S964 Sustainability marketing : 658.827 S110T Sát thủ khác biệt hóa : 658.827 S898 Strategic brand management : 658.84 I-61 International marketing / 658.84 I-61 International marketing / 658.84 I-61 International marketing /

There are no comments on this title.

to post a comment.
Strategic brand management :
Keller, Kevin Lane,
2003
Trung tâm Đào tạo Quốc tế,
(300200000022 -/- 658.827 S898 -/- HTQT)

QRcode

Powered by Koha