Breakthrough / Michael Fullan, Peter Hill, Carmel Crévola ; Richard F. Elmore foreword.
Material type: TextLanguage: English Publication details: Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press , 2006Description: 109 p. ; 24 cmISBN: 1412926424Subject(s): Educational change -- United States | Giáo dục -- Chương trình cải tiến trường học -- Hoa Kỳ | School improvement programs -- United StatesDDC classification: 371.203Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Sách | Thư viện Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh Khoa Giáo Dục | 371.203 B828 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 200710000187 |
Browsing Thư viện Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn Hồ Chí Minh shelves, Shelving location: Khoa Giáo Dục Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.2 S372 Schools of quality / | 371.2011 P927 Preparing school leaders for the 21st century : an international comparison of development programs in 15 countries / | 371.2012 M828 The moral imperative of school leadership / | 371.203 B828 Breakthrough / | 371.207 M458S Một số góc nhìn về phát triển và quản lý giáo dục / | 371.207 S465 Self - evalution : what's in it for school? / | 371.26 A846 Assessment / |
There are no comments on this title.